تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
سرخط خبرها

رئیس جمهوری: دشمن می‌خواهد پیشرفت ما را با تحریم متوقف کند

  • کد خبر: ۱۵۳۰۴۵
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
رئیس جمهوری: دشمن می‌خواهد پیشرفت ما را با تحریم متوقف کند
رئیس جمهوری ضمن اعلام اینکه ذخایر ارزی کشور کافی است، گفت: مردم در اغتشاشات ارزی هم دشمن را ناکام خواهند گذاشت. دشمن می‌خواست پیشرفت ما را متوقف  و با تحریم‌های ظالمانه و با تهدیدهای بسیار می‌خواست حرکت مردم ایران را متوقف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور گفت: ذخایر ارزی کشور نگران‌کننده نیست و دشمن با ایجاد شایعه دنبال وارونه جلوه دادن این موضوع است.

سید ابراهیم رئیسی، افزود: مردم در اغتشاشات ارزی هم دشمن را ناکام خواهند گذاشت. دشمن می‌خواست پیشرفت ما را متوقف  و با تحریم‌های ظالمانه و با تهدیدهای بسیار می‌خواست حرکت مردم ایران را متوقف کند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در ماه‌های اخیر بیان کرد: جنگ رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و دیگر حوزه‌ها به راه انداخته‌اند و تصور کردند با اغتشاش و آشوب می‌توانند حرکت ملت را کند یا متوقف کنند ولی دچار اشتباه محاسباتی شدند.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز علم و دانش و فناوری در کشور نهادینه شده است و شاهد دستاوردهای بزرگی هستیم.

آیت الله رییسی  گفت: وحدت و انسجام از ویژگی بارز ملت ایران است که باعث ناکامی دشمن در مقابله با نظام اسلامی شده است.

وی یادآورشد: امروز امنیت کشور مرهون شهدا، رهنمودهای امام و رهبری ، ایثار ایثارگران و جانبازی جانباران و اخلاص مردم است.

رئیس جمهور گفت:  مردان و زنانی در این مرز و بوم از همه آنچه که داشتند گذشتند و  امروز امنیت و آسایش در این کشور  را مرهون این شهادت‌ها و رشادت‌ها هستیم.

آیت الله رئیسی اظهارکرد: بین همه اقوام و مذاهب در همه بخش‌ها در کشور وحدت و انسجام دیدنی را شاهد هستیم و برای این وحدت و انسجام و امنیت باید از خداوند سپاسگزار باشیم.

وی  خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران مورد خشم و غضب دشمن قرار گرفته اند و دشمن توطئه‌های فراوانی را علیه این مردم داشته است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه هر کسی در جامعه امیدآفرینی کند در مسیر راهبرد انقلاب اسلامی حرکت می‌کند اظهار داشت: هر کسی دنبال یاس و ناامیدی در جامعه باشد در مسیر راهبرد دشمن حرکت می‌کند.

رفع بیکاری و توسعه اشتغال به صورت جدی دنبال می شود 

وی کاهش نرخ بیکاری و توسعه مسکن را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: رفع بیکاری و توسعه اشتغال در همه حوزه‌ها به صورت جدی دنبال می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که با راه‌اندازی واحدهای صنعتی نرخ بیکاری کاهش و میزان اشتغال افزایش یافته است.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: بیکاری در این استان پذیرفتنی نیست و دنبال این هستیم که با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ این استان شرایطی را داشته باشیم که در هیچ خانه‌ای بیکار وجود نداشته باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->